Yrityssaneerauksen hallintaohjelmisto
Reforma on yrityssaneerauksen ja liiketoiminnan ohjauksen apuväline. Reforman avulla muodostat menneistä ja tulevista toimenpiteistä arkiston, jonka kautta saneerausprosessia voidaan hallita selkeästi ja yksinkertaisesti.
Käyttäjällä on vapaus päättää talletettavan tiedon määrästä ja tasosta riippuen. Tiedon käsittelyä helpottaa mahdollisuus syöttää ja tulostaa tieto eri muodoissa. Esimerkiksi velkojien tiedot voidaan ottaa vastaan sovitun mukaisella Excel-lomakkeella.
Älykäs integrointi arkiston, tekstinkäsittelyn ja taulukkolaskennan välillä mahdollistaa syötetyn tiedon käytön erilaisissa tulosteissa ja laskelmissa. Esimerkiksi tilinpäätöstiedoista saadaan pohja budjettiennusteelle.
Ohjelma istuu saumattomasti muuhun toimistoautomaatioon mahdollistaen tutut operaatiot alkaen dokumenttien skannauksesta aina sähköpostin lähettämiseen.
Järjestelmävaatimukset
- Windows Vista, 7 tai 8
- Microsoft Excel 2007
- Microsoft Word 2007
- SQL Server 2008 tai uudempi